czwartek, 23 stycznia 2014

Wybaczcie ;)

cześć... pewnie jesteście na mnie źli, prawda? ;c wiem, że rozdział miał być w sobotę, a dziś jest już czwartek, ale jakoś nie mogę się zebrać, żeby go napisać.. wybaczcie mi.. mam teraz ferie, dużo czasu spędzam z rodziną.. braciszkiem i przyjaciółmi ;) nie gniewajcie się, ale nie wiem kiedy pojawi się następny, postaram się go jakoś napisać i wstawić do niedzieli ale nie obiecuję. kocham Was mocno i proszę, zrozumcie ;) do zobaczenia < 3 jeśli jakieś pytania to piszcie na TT czy coś ;)

3 komentarze:

  1. Haha, nie musisz sie tlumaczyc, rozumiemy :* wreszcie masz ferie! :D mam nadzieje, ze fajnie je spedzasz;) ja odliczm dni do swoich xd trzymaj sie cieplo;*
    //Olus xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo że tęsknię za tym opowiadaniem to cię rozumiem. I dopóki ta 'niedziela' nie przemieni się na 'wieczne nigdy' to nie mam nic przeciwko. :)
    Miłych ferii!

    OdpowiedzUsuń