środa, 19 lutego 2014

Powrót ;)))

Cześć kochani! ;) Przybywam do Was z wiadomościami,  myślę że dobrymi ; ) Nie było mnie tu ponad trzy tygodnie, ale cóż. . To dość intensywny czas był.  Chcę Wam powiedziec, iż w piątek mam egzamin, który zdecyduje czy będę mogła iść w tym roku do bierzmowania i jeśli go zdam to wreszcie będę mieć trochę luzu ;) Dlatego trzymajcie za mnie kciuki w piatek od godziny 17.30 ;*  A teraz te dobre wiadomości ;) W sobote lub niedziele na miliard procent bedzie nowy rozdział !! Mam nadzieję,  że wybaczycie mi te dluga nieobecnosc !! Do weekenduu! Kocham Was <3

3 komentarze:

  1. Oooo... mam nadzieje że zdasz i że rozdział będzie odsngsoskngsaawqrhplm jak zawsze *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeessssssssssssssstttttttttttttt

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam za ciebie kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń