sobota, 10 sierpnia 2013

Chapter 00.

| Robbie Williams - Angel |
 
Na początku jest dziewczyna, która stoi wśród ruin palącego się domu. Mniej więcej w moim wieku, może nieco starsza. Nie jest już dzieckiem, ale także nie jest jeszcze kobietą. Widzę tylko jej tył. Długie, kręcone włosy opadając na jej plecy, okryte ciemną marynarką. Przez okno widać księżyc w całej swojej pięknej okazałości. Niebo pokryte jest milionem gwiazd. W powietrzu czuć zapach gryzącego dymu. Czuję jak moje oczy łzawią, a oddech staje się płytki. Robię krok w przód, aby zawołać dziewczynę, by wycofała się stąd, ale zatrzymuję się w pół kroku, zdając sobie sprawę, że nie znam jej imienia. Jestem przerażony tym, jak ogień szybko rozprzestrzenia się po wnętrzu i zbliża w jej kierunku. Gruzy chrzęszczą mi pod stopami, a dziewczyna stojąca przede mną drga na ten dźwięk. Naglę słyszę hałas za sobą. Odwracam się momentalnie i zauważam jakąś postać, jak sądzę mężczyznę, który ciągnięty jest bezwładnie przez kobietę o długich, ciemnych włosach. Chcę pomóc tej osobie, ale z niewiadomych przyczyn nie mogę się ruszyć. Po chwili znikają mi z oczu, a ja z powrotem patrzę na dziewczynę. Zaczyna odwracać się w moją stronę. Jeszcze chwila i zobaczę jej twarz. Lecz w tym momencie sen rozmywa się, a ja budzę się cały zlany potem.

_________________________________________________________________

Witam Was kochani na moim nowym blogu! Jak się domyślacie będzie to opowiadanie o Larry'm a o kim by innym, oczywiście ;D Wiem, że mówiłam iż teraz idę na urlop i tak jest, ale chciałam wstawić Wam prolog, ponieważ chcę wiedzieć czy to opowiadanie się przyjmie. Jestem bardzo ciekawa co sadzicie o tym, o takiej fabule. Dlatego proszę o odwiedzenie zakładki "Zwiastun + bohaterowie". Tam dowiecie się wszystkiego na temat fabuły, bohaterów. Jeśli ktoś chcę być informowany, a nie ma go w zakładce "Informowani" niech zostawi tam komentarz ze swoim adresem TT albo wręcz odwrotnie, jeśli informuję kogoś kto sobie tego nie życzy, niech napisze mi, że nie mam go informować. Proszę o szczere komentarze pod prologiem. Podoba się czy się nie podoba? Może nie lubicie tego typu opowiadań? Czekam na Wasze opinie oraz klikanie w reakcję. Tak więc teraz się żegnam i widzimy się w ostatnim tygodniu wakacji! Kocham Was skarby < 3

PS. Kochani mam do Was prośbę. Czy możecie mi powiedzieć kto robi Wam szablony na blogi? Zamówiłam na jednej ze stron, ale niestety nie dostałam informacji, czy zostanie on wykonany, w poniedziałek spróbuję jeszcze na innej, ale jeśli możecie napiszcie gdzie Wy zamawiacie, a może ktoś z Was umie robić? Dajcie mi znać w komentarzu, na asku albo na TT, będę Wam bardzo wdzięczna. To tyle kochani < 3

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się! To takie tajemniecze.. Nawet nie wiadomo z czyjej perspektywy jest pisany prolog. Czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku myślałam, że jednak będziesz chciała napisać opowiadanie hetero.
    Świetny prolog, w kontekście snu podobny do exciting temptation, a więc opowiadanie będzie na pewno tak samo fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące ;)
    Masz fajny pomysł i ciekawie piszesz.
    Czytałam exciting temptation i było super więc z tym opowiadaniem wiąże podobne nadzieje ;)
    Zapraszam do mnie http://larrystylinson-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaciekawiło :)
    Wciąga twój styl pisania. Zarazem zaskakujące i fascynujące. x
    Exciting Temptation oczywiście przeczytałam i wiem, że świetnie ci wychodzą opowieści. x
    Czekam na kolejną część <3

    @JuliaWota

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ale nie ogarniam xDDD ale zaciekawiło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh, mi sie troszke prolog nie podoba, w sumie nie wiem czemu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog ... hym tajemniczy. Tak, tajemniczy to dobre słowo by to określic i jeszcze inny niż inne. Intryguje mnie to...
    Weny... <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, ze komentuje dopiero teraz, ale wczesniej nie mialam mozliwosci :c
    Prolog jest swietny, ale mam jedno pytanie: czy caly blog bedzie pisany w czasie terazniejszym?
    I jesli mozna to chcialabym byc informowana :3 przepraszam, ze pisze o tym tu, ale jestem na telefonie i po prostu nie mam jak wejsc w inne zakladki...
    Zycze weny i do "zobaczenia" pod koniec wakacji :3
    Kocham Cie <3
    // @ShipperMonte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie ;) blog będzie pisany w czasie przeszłym tylko ten prolog napisałam w teraźniejszym, ponieważ to sen :) oczywiście, będę informować ;)

      Usuń
  9. Podoba mi się. Dość tajemniczy i...intrygujący.
    Zapowiada się ciekawie. :)
    Z pewnością będę zaglądać.
    http://harry-louis-larrystylinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się całkiem fajnie :) Pełno tajemnic... ale to chyba cię wyróżnia, bo Exciting Temptation też było strasznie tajemnicze i takie nieprzewidywalne, oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu ;DD Czekam na następny rozdział ;** <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja poproszę o informowanie <3
    @lifetastegreat

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawie sie zapowiada kiedy rozdział

    OdpowiedzUsuń